04.11.2013
Jan Král

Městské informační centrum v Liberci vykročilo vstříc k dalšímu zkvalitňování služeb

Liberecké informační centrum se přiblížilo k získání certifikátu Českého systému kvality služeb (ČSKS). Městské informační centrum Liberec už má totiž jako první středisko v Libereckém kraji proškoleného pracovníka pro zajištění certifikace kvality.

Ministerstvo pro místní rozvoj České republiky realizuje ve spolupráci s vybranými profesními asociacemi v cestovním ruchu nový projekt, který je zaměřen na zvyšování kvality služeb v oblasti cestovního ruchu a v navazujících službách. Klíčovou úlohu při zvyšování kvality služeb má proškolený Trenér kvality I. stupně ČSKS. Jeho úkolem je zavést zásady kvality služeb do každodenního fungování dané organizace.

První školení trenérů kvality I. stupně v Libereckém kraji proběhlo 22. a 23. října. Zúčastnila se jej i pověřená vedoucí Městského informačního centra v Liberci, Pavlína Kuchtová. „Díky tomu, že naše informační centrum má svého trenéra kvality, bude se ucházet o Certifikát Českého systému kvality stupně I, který dokladuje, že organizace systematicky zlepšuje kvalitu svých služeb,“ uvedla Pavlína Kuchtová.

V případě získání certifikátu ČSKS, obdrží MIC Liberec označení „Q“, které se běžně používá v zahraničí, kde je známkou záruky kvality služeb.

Více informací o ČSKS najdete na www.csks.cz.

 

Nastavení cookies