28.03.2018
Karel Horník

Městské informační centrum získalo certifikát kvality

Český systém kvality služeb (ČSKS) je dobrovolný inovativní nástroj, který systematickým způsobem pomáhá ke zvyšování kvality služeb v organizacích v oblasti cestovního ruchu.


Městské infomační centrum Liberec získalo v roce 2014, jako jedno z prvních informačních center v republice, certifikát I. stupně kvality služeb. Úspěšně prošlo hodnoticím obdobím, a proto se mohlo v letošním roce ucházet o II. stupeň kvality služeb – ten nejvyšší.

„Označení kvality služeb tzv. qvéčko u nás ještě stále není v podvědomí veřejnosti, nicméně v sousedním Německu se jedná o běžnou věc pro instituce, které chtějí nabízet kvalitní služby a je zde opravdovou známkou kvality. I přes to, že u nás Český systém kvality služeb málo kdo zná, je pro tým informačního centra tento certifikát velice důležitý. Znamená totiž, že naše úsilí, stále na sobě pracovat a veřejnosti poskytovat kvalitní služby, jde správnou cestou.“ míní vedoucí informačního centra Pavlína Sacherová, která je pro informační centrum vyškoleným trenérem kvality II. stupně.

 

Nastavení cookies