Odbor kancelář tajemníka

Bc. Jaroslav Sopoušek

vedoucí odboru kanceláře tajemníka
Tel.: 48 524 3159
Budova: nám. Dr. E. Beneše 1
Č. dveří: 108a

Odbor kancelář tajemníka

Sídlo: Historická radnice
Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 172

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Mgr. Bc. Račok Michala právník odboru kanceláře tajemníka nám. Dr. E. Beneše 1 109c 48 524 3759

Oddělení komunikace a informací

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Doubrava Jiří administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5 48 524 3115
Erbenová Miroslava referent informačních služeb infopult Frýdlantská 183/4 Info 48 524 3211
Hartová Kateřina referent informačních služeb infopult Frýdlantská 183/4 Info 48 524 3211
Keřková Petra archivářka archiv nám. Dr. E. Beneše 1 103 48 524 3784
Kimmelová Veronika administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5a 48 524 3114
Krásová Ivana referent informačních služeb archiv nám. Dr. E. Beneše 1 103 48 524 3784
Reltonová Jana specialista informačních služeb spisová služba nám. Dr. E. Beneše 1 5b 48 524 3779
Seifertová Petra referent oddělení komunikace a informací recepce nám. Dr. E. Beneše 1 5b 48 524 3777
Mgr. Šťastná Lucie vedoucí oddělení komunikace a informací nám. Dr. E. Beneše 1 5b 48 524 3777
Šulcová Simona administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5 48 524 3115

Oddělení krizového řízení

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Fialková Eva referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 52 48 524 3149
Ing. Gardoň Jan referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 53 48 524 3153
Popp Lubomír vedoucí oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 54 48 524 3152
Prokop Michal referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 52 48 524 3154
Sedmidubský Jaroslav domovník, údržbář a skladník civilní ochrany 1. máje 108/48 53 48 524 3153

Oddělení provozu a správy budov

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bc. Anděl Jaroslav vedoucí oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 9 48 524 3756
Heršálek Petr domovník údržbář nám. Dr. E. Beneše 1 1 724 155 916
Hummelová Ivana referent oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 1a 48 524 3771
Pokorná Monika referent oddělení provozu a správy budov pokladna nám. Dr. E. Beneše 1 1a 48 524 3772
Pokorný Marcel řidič silničních motorových vozidel nám. Dr. E. Beneše 1 1b 602 181 728
Poulová Radka referent oddělení provozu a správy budov správa budov, pronájmy zased. místností nám. Dr. E. Beneše 1 9 48 524 3773
Radošínský Martin řidič silničních motorových vozidel mobil: 602 153 010 nám. Dr. E. Beneše 1 1b 48 524 3106
Richter Jan domovník údržbář nám. Dr. E. Beneše 1 1b 724 293 382
Rousová Hana uklizečka nám. Dr. E. Beneše 1 1
Bc. Vydra Petr specialista oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 1c 48 524 3762
POPIS ČINNOSTI

Je koordinačním a poradním orgánem sloužícím k řešení problémů, které vyžadují všestranné posouzení. Projednává materiály, které jsou předkládány na jednání zastupitelstva města a rady města. Zajišťuje komplexní administrativní servis pro tajemníka magistrátu a komunikaci vně i uvnitř úřadu. Vydává vnitřní předpisy pro zajištění chodu celého úřadu. Koncepčně pracuje v oblasti struktury magistrátu města, vedoucí k celkovému zefektivnění a zprůhlednění činnosti magistrátu města.

Vede agendu stížností a petic občanů, v návaznosti na ně provádí kontrolní činnost a předkládá je k projednání nadřízeným orgánům. Stížnosti občanů na práci magistrátu řeší přímo kancelář tajemníka, ta eviduje také stížnosti na konkrétní záležitosti vně práce magistrátu, které jsou prezentovány paní primátorce a jejím náměstkům. S každou stížností je tajemník osobně seznámen a následně je určen kompetentní úředník, který k případu shromažďuje podklady. Stížnosti jsou náročnou a různorodou agendou odboru kanceláře tajemníka, jejich důsledné zpracovávání, informování stěžovatelů a provázanost s hodnocením úředníků, pomáhá tak zkvalitnění práce úřadu.

Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností.

Dokumenty odboru

Co dělat když?

Otázka, kterou si jistě položil každý z nás v okamžiku, kdy se dostal do situace vymykající se běžnému standartu. Více informací naleznete v přiloženém dokumentu.
 

Oznámení o konání veřejně přístupné akce

Formulář Oznámení o akci se vztahuje k vyhlášce o veřejném pořádku
 

Aktuality odboru

19.09.2018

Pozvánka na 8. řádné zasedání Zastupitelstva města Liberec

Pozvánka na 8. řádné zasedání Zastupitelstva města Liberec, které se koná ve čtvrtek 27. září 2018 od 15:00 hodin v zasedací místnosti č. 11 - přízemí budovy radnice.
 
20.06.2018

Mladí sportovci z SDH Karlinky slavili úspěch

O uplynulém víkendu proběhlo krajské kolo hry Plamen. Obrovského úspěchu dosáhla liberecká závodnice v kategorii jednotlivců – dorostenek, Johanka Novotná, která vybojovala postup na mistrovství ČR.
 
16.04.2018

Informace Státní veterinární správy k aktuálnímu výskytu pseudomoru drůbeže

Státní veterinární správa informovala Magistrát statutárního města Liberec o aktuálním výskytu Newcastelské choroby, neboli pseudomoru drůbeže, ve Zlínském kraji.
 
12.04.2018

Výcvik JPO Růžodol I na práce ve výškách a nad volnou hloubkou

V sobotu 7. 4. 2018 se členové jednotky požární ochrany z Růžodolu I. sešli k provedení dalšího z mnoha plánovaných výcviků. Tentokrát se jednalo o výcvik se zaměřením na práce ve výškách a nad volnou hloubkou.
 
13.03.2018

Liberecká přehrada posloužila k odborné přípravě dobrovolných hasičů

Nezvyklý pohled se v neděli naskytl lidem, kteří se vydali na procházku k přehradě v Liberci. V prostoru pláže na zamrzlé vodní hladině trénovali dobrovolní hasiči z Liberce a jednotka drážních hasičů.
 
Předchozí
1