Oddělení sekretariátu primátora
Dana Třmínková
vedoucí oddělení sekretariátu primátora
Tel.: 48 524 3122
Budova: nám. Dr. E. Beneše 1/1
Č. dveří: 212
Oddělení sekretariátu primátora
Sídlo: Historická radnice
Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 145
Jméno | Pozice dle organizačního řádu | Vykonávaná činnost | Budova | Č. dveří | Telefon |
---|---|---|---|---|---|
Bc. Blažková Erika | referent sekretariátu primátora | sekretariát náměstka primátora pro architekturu, veřejný prostor a dopravní stavby Ing. arch. Ing. Jiřího Janďourka | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 214 | 48 524 3167 |
Kocourková Petra | referent sekretariátu primátora | sekretariát náměstka primátora pro územní plánování a majetkoprávní záležitosti Adama Lenerta | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 208 | 48 524 3141 |
Lenertová Eva | referent sekretariátu primátora | sekretariát náměstka primátora pro technickou správu a informační technologie Mgr. Jiřího Šolce | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 214 | 48 524 3146 |
Nedvídková Denisa | referent sekretariátu primátora | sekretariát náměstkyně primátora pro strategický rozvoj a dotace Mgr. Šárky Prachařové | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 208 | 48 524 3132 |
Stejskalová Monika, DiS. | referent sekretariátu primátora | sekretariát náměstka primátora pro majetkovou správu, sport a sportovní infrastrukturu Mgr. Petra Židka, MPA | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 205 | 48 524 3126 |
Bc. Vacková Marie | referent sekretariátu primátora | sekretariát náměstka primátora pro kulturu, školství a cestovní ruch PhDr. Mgr. Ivana Langra, PhD. | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 206 | 48 524 3142 |
Životní situace včetně formulářů naleznete na Portálu občana.
POPIS ČINNOSTI
A) Samostatná působnost
- plní všechny běžné úkoly sekretariátu primátora města a náměstků primátora města; zodpovídá za chod kanceláře primátora města a kanceláří náměstků primátora;
- připravuje primátorovi města a náměstkům primátora denní rozvrhy jejich práce; organizuje přípravu pracovních porad primátora a jeho náměstků včetně porady vedení; pořizuje zápisy z jednání; vede přehled došlých a odeslaných písemností; jejich evidenci a vyřízení; zajišťuje podklady pro jednání a veškerou korespondenci;
- organizuje a komplexně zajišťuje přijetí návštěv, pracovní a společenské akce i mimo magistrát;
- řídí a kontroluje čerpání prostředků na reprezentaci a občerstvení v rámci celého MML (tzv. fond primátora); zajišťuje občerstvení pro zastupitelstvo města, radu města a pracovní a reprezentační akce funkcionářů města;
- pro primátora města vykonává agendu Svazu měst a obcí a agendy dalších obdobných organizací, ve kterých je statutární město členem;
- podílí se na zajištění zasedání rady a zastupitelstva města, případně na dalších zasedáních orgánů města;
- komplexně zajišťuje akce primátora, jako je strom přání apod.;
- v rámci své působnosti uzavírá jménem SML smlouvy o přijetí peněžitých nebo movitých darů v hodnotě do 10 000 Kč.
B) Přenesená působnost
Nevykonává