11.05.2021
Jan Král

Od 24. května je magistrát otevřen v obvyklých úředních hodinách. Nemusíte se předem objednávat

Vzhledem k vývoji pandemické situace se Magistrát města Liberec vrací od 24. května 2021 do standardního „předkovidového“ režimu. 
To znamená, že magistrát bude otevřen v obvyklých úředních hodinách.

Provoz přepážkových pracovišť (např. CzechPoint, občanské průkazy a cestovní pasy, registr řidičů, registr vozidel, živnostenský úřad, poplatky a pokladny) a příjem písemností na podatelně MML bude od 24. května fungovat ve svých běžných úředních hodinách:

Pondělí        8.00 – 17.00 hodin
Úterý            8.00 – 16.00 hodin
Středa          8.00 – 17.00 hodin
Čtvrtek         8.00 – 16.00 hodin
Pátek            8.00 – 12.00 hodin

Na jednotlivá pracoviště bude možné využít on-line rezervace prostřednictvím rezervačního systému (https://rezervace.liberec.cz/

Přepážková pracoviště budou nad rámec stanovených úředních hodin v provozu také každou třetí sobotu v měsíci (nepřipadne-li na ni nebo předchozí den státní svátek) v čase od 8.00 – 12.00 hodin pro předem objednané klienty prostřednictvím rezervačního systému.

Provoz nepřepážkových pracovišť (např. stavební úřad, odbor dopravy či odbor životního prostředí a další)
Úřední hodiny pro veřejnost na kontaktních místech odborů:
Pondělí        8.00 – 17.00 hodin
Středa          8.00 – 17.00 hodin

Rozšířené úřední hodiny pro úřední jednání a domluvené schůzky:
Úterý a Čtvrtek     8.00 – 16.00 hodin
Pátek                     8.00 – 12.00 hodin

Každý poslední pátek v měsíci je tzv. sanitární den, kdy jsou pro veřejnost uzavřeny všechny objekty magistrátu, kromě budovy historické radnice.

Od června opět zavádíme sobotní provoz magistrátu pro předem objednané klienty prostřednictvím rezervačního systému, a to každou třetí sobotu v měsíci v čase od 8:00 – 12:00 hodin.

Současně jsme pro naše klienty modernizovali rezervační systém (https://rezervace.liberec.cz), kde si mohou klienti dopředu zvolit agendu a pro ně vhodný termín, a být tak rychleji odbaveni téměř bez čekání.

Další novinkou v odbavení je i  QR kód, prostřednictvím kterého mohou klienti zjistit aktuální informaci kolik lidí je ve frontě před nimi i předpokládaný čas odbavení. Tento QR kód je součástí pořadových lístků, které klienti obdrží u vstupu do budovy.

Nastavení cookies