detail

Vede agendu stížností a petic občanů, v návaznosti na ně provádí kontrolní činnost a předkládá je k projednání nadřízeným orgánům. Stížnosti občanů na práci magistrátu řeší přímo kancelář tajemníka, ta eviduje také stížnosti na konkrétní záležitosti vně práce magistrátu, které jsou prezentovány  primátorovi a jeho náměstkům. S každou stížností je tajemník osobně seznámen a následně je určen kompetentní úředník, který k případu shromažďuje podklady. Stížnosti jsou náročnou a různorodou agendou odboru kanceláře tajemníka, jejich důsledné zpracovávání, informování stěžovatelů a provázanost s hodnocením úředníků, pomáhá tak zkvalitnění práce úřadu.

Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností.

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.