detail

 

A) Samostatná působnost

1.      propaguje město Liberec jako turistickou destinaci;

2.      podílí se na tvorbě a aktualizaci strategického plánu rozvoje cestovního ruchu;

3.      připravuje akční plán cestovního ruchu pro daný kalendářní rok;

4.      tvoří destinační marketing a management;

5.      vytváří a koordinuje koncepci projektů v rámci rozvoje cestovního ruchu, zjišťuje možnosti čerpání finančních prostředků z dotačních fondů pro svou činnost;

6.      vytváří společné postupy související s prezentací města, vytváří ediční plán realizace reklamy a inzerce v časopisech, vytváří články o městě do zvolených periodik a zajišťuje prezentaci města na veletrzích cestovního ruchu; vyhledává nové možnosti trhu pro propagaci města na internetových stránkách, vytváří ediční plán tiskovin (brožurky, letáky aj), přičemž zajišťuje i jejich distribuci apod.

7.      vytváří strukturu, grafiku a obsah pro turistický portál www.visitliberec.eu

8.      plánuje a eviduje skladbu propagačních předmětů s logem města, zajišťuje chod skladu propagace a vede záznamy o množství a druhu tzv. dárkoviny; 

9.      realizuje FAM Tripy nebo PRESS Tripy;

10.  spolupracuje s regionálními i národními institucemi při rozvoji cestovního ruchu (Liberecký kraj, Euroregion Nisa, Turistický region Jizerské hory, partnerské město Žitava, CzechTourism apod.);

11.  tvoří tematické průvodcovské okruhy po městě a zprostředkovává průvodcovské služby po Liberci, zajišťuje tuto službu při prohlídkách turisticky zajímavých budov v majetku města, zejména radnice;

12.  zajišťuje provoz v městském informačním centru, včetně zajištění komplexního poskytování informací o turistických zajímavostech, kulturních a sportovních akcích v Liberci a okolí v jazyce českém, německém a anglickém;

13.  shromažďuje a poskytuje komplexní informace, které se týkají cestovního ruchu v Liberci, produktů cestovního ruchu a souvisejících skutečností;

14.  prodává turistické mapy, cyklomapy, průvodce, brožury, knihy, DVD, pohledy, odbornou literaturu vázající se k městu Liberec, propagační předměty města Liberec a materiály s přehledy akcí na Liberecku;

15.  prodává vstupenky na kulturní a sportovní akce v Liberci a okolí (na základě sepsaných smluv), a dále prodává vstupenky v rámci městského rezervačního systému;

16.  spolupracuje při poskytování turistických informací s ostatními informačními centry Libereckého kraje a Euroregionu Neisse – Nisa – Nysa;

17.  podílí se na zkvalitňování služeb městského informačního centra prostřednictvím systému řízení kvality („Q“);

18.  vytváří databázi fotografií za účelem propagace města v oblasti cestovního ruchu;

19.  podílí se na návrhu a tvorbě propagačních, informačních systémů, včetně městského informačního mobiliáře a propagačních zařízení (infotabule, vitríny, billboardy);

20.  sbírá aktuální informace, pravidelně plní sdílený kalendář akcí datového skladu Libereckého kraje, připravuje ve spolupráci s Turistickým regionem Jizerské hory sezonní přehledy pro občany města a turisty;

21.  spolupracuje s ubytovateli a ostatními komerčními subjekty cestovního ruchu ve městě;

22.  plní roli filmové kanceláře, propaguje lokace vhodné pro natáčení, komunikuje s lokačními a dalšími agenturami. Ve spolupráci odbory magistrátu připravuje smluvní dokumenty (zejména pronájem prostor v majetku města) a další podklady pro natáčení filmů;

23.  pravidelně aktualizuje a rozšiřuje turistický portál (webové stránky informačního centra) www.visitliberec.eu ve čtyřech jazycích a obsah facebookového profilu www.facebook.com/visitliberec.

24.  aktivně vystupuje i na dalších sociálních sítích za účelem propagace města;

25.  realizuje tematické prohlídky radnice a dalších míst pro propagaci Liberce jako filmového města;

26.  organizuje moderní presstripy pro nové cílové skupiny (sociální sítě), vč. pořádání instatripů, presstripů pro bloggery, youtubery apod.

 

B) Přenesená působnost

Nevykonává

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.