Oddělení komunikace a informací
Mgr. Lucie Šťastná
vedoucí oddělení komunikace a informací
Tel.: 48 524 3777
Budova: nám. Dr. E. Beneše 1/1
Č. dveří: 4
Oddělení komunikace a informací
Sídlo: historická radnice (nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1)
Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 777
Jméno | Pozice dle organizačního řádu | Vykonávaná činnost | Budova | Č. dveří | Telefon |
---|---|---|---|---|---|
Doubrava Jiří | administrativní a spisový pracovník | podatelna | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 5 | 48 524 3115 |
Erbenová Miroslava | referent informačních služeb | infopult | nám. Dr. E. Beneše 183/22 | Infopult | 48 524 3211 |
Hummelová Ivana | referent oddělení komunikace a informací | zásobování | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 1a | 48 524 3771 |
Jarešová Vendula | referent oddělení komunikace a informací | nám. Dr. E. Beneše 183/22 | Infopult | 48 524 3211 | |
Kimmelová Veronika | administrativní a spisový pracovník | podatelna | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 5a | 48 524 3114 |
Klimešová Romana | archivářka | archiv | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 103 | 48 524 3784 |
Seifertová Petra | referent oddělení komunikace a informací | recepce | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 5b | 48 524 3111 |
Šulcová Simona | administrativní a spisový pracovník | podatelna | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 5 | 48 524 3115 |
Vynikalová Pavla | referent informačních služeb | nám. Dr. E. Beneše 183/22 | Infopult | 48 524 3211 |
Životní situace včetně formulářů naleznete na Portálu občana.
POPIS ČINNOSTI
Garantuje provoz elektronických systémů spisové služby, provozuje podatelnu a spisovnu magistrátu, eviduje a archivuje smlouvy, zajišťuje provoz recepcí a infopointů MML, zajišťuje ústřednu a zásobování kancelářskými potřebami. Dále zajišťuje zveřejněnování vyhlášek a úředních písemností na úředních deskách, eviduje žádosti o informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
A) Samostatná působnost
- koordinuje spisovou službu MML; zpracovává metodiku provozu elektronického systému spisové služby; metodicky dohlíží na dodržování spisového řádu na jednotlivých odborech; provozuje podatelny a spisovny magistrátu; provádí archivování a skartace písemných materiálů, technické dokumentace a projektů; eviduje datové zprávy doručené prostřednictvím datové schránky města a předává je příslušným odborům, odesílá dokumenty, připravené k vypravení prostřednictvím datové schránky města;
- archivuje originály smluv uzavíraných SML;
- zajišťuje provoz recepcí a infopointů MML, podává informace a poskytuje formuláře a infomateriály;
- zajišťuje obsahovou náplň elektronických komunikačních vazeb mezi MML a veřejností (SMS kanály, internet, webové portály atd.);
- zajišťuje centrální evidenci podaných žádostí o informace, předává žádosti příslušným odborům dle obsahového zaměření požadované informace a vypracovává výroční zprávy dle zákona č. 106/1999 Sb.;
- zajišťuje telefonické spojení veřejnosti s MML;
- zajišťuje vyřizování úředních záležitostí a pohyb občanů s handicapem v budovách MML;
- zajišťuje zveřejnění vyhlášek a úředních písemností na úředních deskách a vyvěšení informací o aktuálních akcích a jednáních s veřejností v budově radnice;
- zajišťuje provoz spisoven a péči o spisový materiál (přebírání materiálů z jednotlivých odborů do ústřední spisovny, uložené předepsaným způsobem do archivačních krabic, vedení evidence zapůjčených písemností v zápůjční knize, každoroční skartaci materiálů s prošlou archivační lhůtou ve spolupráci s příslušným státním archivem);
- zajišťuje koordinované zásobování MML kancelářskými potřebami a dalším provozním materiálem;
- komplexně zajišťuje informačně-orientační systém v budovách MML;
- podílí se na materiálním zabezpečení voleb a referend;
- zajišťuje agendu razítek;
- zajišťuje vybavení MML hmotným dlouhodobým majetkem (elektrospotřebiče).
B) Přenesená působnost
Nevykonává.
Dokumenty odboru
Aktuality odboru
07.01.2019
Bezbariérová komunikace pro neslyšící
V říjnu 2018 se město Liberec připojilo k projektu „Bezbariérová komunikace pro neslyšící“, kterou realizuje organizace Tichý svět, o.p.s.