Oddělení organizační
Iva Pourová
Oddělení organizační
Sídlo: historická radnice (nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1)
Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 119
Jméno | Pozice dle organizačního řádu | Vykonávaná činnost | Budova | Č. dveří | Telefon |
---|---|---|---|---|---|
Mgr. Benešová Markéta | referent oddělení organizačního | rada a zastupitelstvo města, správa osobních údajů | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 109c | 48 524 3162 |
Mudrá Marie | referent oddělení organizačního | rada a zastupitelstvo města | nám. Dr. E. Beneše 1/1 | 109c | 48 524 3163 |
Životní situace včetně formulářů naleznete na Portálu občana.
POPIS ČINNOSTI
Komplexně zajišťuje agendu rady města a zastupitelstva města. Slouží jako kontaktní místo pro neuvolněné členy rady a zastupitelstva města, členy výborů a komisí. Vede evidenci agendy přísedících okresního soudu. Poskytuje základní informace ke zřízení osadních výborů. Zabezpečuje plnění povinností při ochraně osobních údajů dle nařízení EU č. 2016/679 pro správce nebo zpracovatele osobních údajů.
A) Samostatná působnost
- zajišťuje agendu rady města, zastupitelstva města, včetně veškerých materiálů a jejich formální kontroly a distribuce, zajišťuje prezenci, vyhotovuje zápisy a usnesení, zpracovává návrhy časového plánu schůzí rady a zasedání zastupitelstva města;
- organizačně zajišťuje jednání rady a zastupitelstva města;
- slouží jako kontaktní místo pro neuvolněné členy rady města, zastupitelstva města, výborů, komisí, odborných pracovních skupin zřízených radou a zastupitelstvem města;
- vypracovává zprávy o hodnocení jednání zastupitelstva pro radu města, zprávy o plnění usnesení pro radu a zastupitelstvo města, zajišťuje vyřízení podnětů, návrhů a připomínek členů zastupitelstva, komisí a odborných pracovních skupin rady výborů zastupitelstva a fyzických a právnických osob;
- vede evidenci členů zastupitelstva, včetně evidence jejich účasti na jednáních zastupitelstva, vystavuje identifikační karty zastupitelů, zjišťuje náhradníky na uvolněný mandát dle zápisu o výsledku voleb do zastupitelstva obce;
- ve spolupráci s tajemníky komisí, odborných pracovních skupin a výborů, eviduje statuty, jednací řády, pozvánky, zápisy a docházku z jednání a zajišťuje jejich zveřejnění na webu města; v případě personálních změn, které se týkají členů poradních orgánů rady a zastupitelstva města, informuje personální oddělení MML a zajišťuje jmenovací a odvolací listiny;
- vyhotovuje výpisy usnesení z jednání rady a zastupitelstva města; vede evidenci přísedících okresního soudu, zabezpečuje podklady a pozvánky pro volby přísedících v zastupitelstvu; vede evidenci osadních výborů, zabezpečuje podklady a pozvánky pro zřízení osadních výborů v zastupitelstvu;
- vede dokumentaci správce nebo zpracovatele osobních údajů dle nařízení EU č. 2016/679;
- zajišťuje další činnosti a plnění povinností při ochraně osobních údajů dle vnitřního právního předpisu.
B) Přenesená působnost
Nevykonává
Dokumenty odboru