Odbor kancelář tajemníka

Mgr. Lucie Močárková

vedoucí oddělení registru řidičů
pověřena zastupováním funkce vedoucího odboru Kanceláře tajemníka
Tel.: 48 524 3159
Budova: nám. Dr. E. Beneše 1
Č. dveří: 109c

Odbor kancelář tajemníka

Sídlo: Historická radnice
Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 159

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Mgr. Bc. Račok Michala právník odboru kanceláře tajemníka nám. Dr. E. Beneše 1 109c 48 524 3759

Oddělení komunikace a informací

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Doubrava Jiří administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5 48 524 3115
Erbenová Miroslava referent informačních služeb infopult Frýdlantská 183/4 Info 48 524 3211
Hartová Kateřina referent informačních služeb infopult Frýdlantská 183/4 Info 48 524 3211
Kimmelová Veronika administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5a 48 524 3114
Krásová Ivana referent informačních služeb archiv nám. Dr. E. Beneše 1 103 48 524 3784
Seifertová Petra referent oddělení komunikace a informací recepce nám. Dr. E. Beneše 1 5b 48 524 3111
Mgr. Šťastná Lucie vedoucí oddělení komunikace a informací nám. Dr. E. Beneše 1 5b 48 524 3777
Šulcová Simona administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5 48 524 3115

Oddělení krizového řízení

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Fialková Eva referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 52 48 524 3149
Ing. Gardoň Jan referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 53 48 524 3153
Popp Lubomír vedoucí oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 54 48 524 3152
Prokop Michal referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 52 48 524 3154
Sedmidubský Jaroslav domovník, údržbář a skladník civilní ochrany 1. máje 108/48 53 48 524 3153

Oddělení provozu a správy budov

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bc. Anděl Jaroslav vedoucí oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 9 48 524 3756
Heršálek Petr domovník údržbář nám. Dr. E. Beneše 1 1 724 155 916
Hummelová Ivana referent oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 1a 48 524 3771
Pokorná Monika referent oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 1a 48 524 3772
Pokorný Marcel řidič silničních motorových vozidel nám. Dr. E. Beneše 1 1b 602 181 728
Poulová Radka referent oddělení provozu a správy budov správa budov, pronájmy zased. místností nám. Dr. E. Beneše 1 9 48 524 3773
Radošinský Martin řidič silničních motorových vozidel mobil: 602 153 010 nám. Dr. E. Beneše 1 1b 48 524 3106
Richter Jan domovník údržbář nám. Dr. E. Beneše 1 1b 724 293 382
Rousová Hana uklizečka nám. Dr. E. Beneše 1 1
Bc. Vydra Petr specialista oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 1c 48 524 3762
POPIS ČINNOSTI

Je koordinačním a poradním orgánem sloužícím k řešení problémů, které vyžadují všestranné posouzení. Projednává materiály, které jsou předkládány na jednání zastupitelstva města a rady města. Zajišťuje komplexní administrativní servis pro tajemníka magistrátu a komunikaci vně i uvnitř úřadu. Vydává vnitřní předpisy pro zajištění chodu celého úřadu. Koncepčně pracuje v oblasti struktury magistrátu města, vedoucí k celkovému zefektivnění a zprůhlednění činnosti magistrátu města.

Vede agendu stížností a petic občanů, v návaznosti na ně provádí kontrolní činnost a předkládá je k projednání nadřízeným orgánům. Stížnosti občanů na práci magistrátu řeší přímo kancelář tajemníka, ta eviduje také stížnosti na konkrétní záležitosti vně práce magistrátu, které jsou prezentovány  primátorovi a jeho náměstkům. S každou stížností je tajemník osobně seznámen a následně je určen kompetentní úředník, který k případu shromažďuje podklady. Stížnosti jsou náročnou a různorodou agendou odboru kanceláře tajemníka, jejich důsledné zpracovávání, informování stěžovatelů a provázanost s hodnocením úředníků, pomáhá tak zkvalitnění práce úřadu.

Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností.

Dokumenty odboru

Co dělat když?

Otázka, kterou si jistě položil každý z nás v okamžiku, kdy se dostal do situace vymykající se běžnému standartu. Více informací naleznete v přiloženém dokumentu.
 

ČEZ radí jak postupovat při výpadku elektřiny

Společnost ČEZ zpracovala pro potřebu široké veřejnosti stručný manuál jak postupovat při řešení mimořádných událostí v distribuční soustavě, viz letáček v příloze.
 

Oznámení o konání veřejně přístupné akce

Formulář Oznámení o akci se vztahuje k vyhlášce o veřejném pořádku
 

Aktuality odboru

12.03.2019

Dobrovolní hasiči opět cvičili na Liberecké přehradě

Blíží se jaro, teploty stoupají, a tak jako každý rok, trénovali na zamrzlé vodní hladině záchranu osob propadlých v ledu dobrovolní hasiči z Liberce a jednotka dobrovolných hasičů z Jabloneckých Pasek.
 
11.03.2019

Utržená střecha hrozila pádem na troleje

V uplynulých hodinách zasahovali dobrovolní hasiči v Liberci u třiceti zásahů.
 
16.01.2019

Dobrovolní hasiči z Krásné studánky pomáhali při sněhové kalamitě

V minulých dnech i k nám doputovalo pravé zimní počasí. Intenzivní sněžení postihlo území celého Libereckého kraje a komplikacím v podobě nesjízdných komunikací, problémů s popadanými stromy a dalšími potížemi se nevyhnulo ani město Liberec.
 
07.01.2019

Bezbariérová komunikace pro neslyšící

V říjnu 2018 se město Liberec připojilo k projektu „Bezbariérová komunikace pro neslyšící“, kterou realizuje organizace Tichý svět, o.p.s.
 
Předchozí
1

 

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.