Odbor kancelář tajemníka

Bc. Jaroslav Sopoušek

vedoucí odboru kanceláře tajemníka
Tel.: 48 524 3159
Budova: nám. Dr. E. Beneše 1
Č. dveří: 108a

Odbor kancelář tajemníka

Sídlo: Historická radnice
Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 172

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Mgr. Bc. Račok Michala právník odboru kanceláře tajemníka nám. Dr. E. Beneše 1 109c 48 524 3759

Oddělení komunikace a informací

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Doubrava Jiří administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5 48 524 3115
Erbenová Miroslava referent informačních služeb infopult Frýdlantská 183/4 Info 48 524 3211
Hartová Kateřina referent informačních služeb infopult Frýdlantská 183/4 Info 48 524 3211
Keřková Petra archivářka archiv nám. Dr. E. Beneše 1 103 48 524 3784
Kimmelová Veronika administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5a 48 524 3114
Krásová Ivana referent informačních služeb archiv nám. Dr. E. Beneše 1 103 48 524 3784
Seifertová Petra referent oddělení komunikace a informací recepce nám. Dr. E. Beneše 1 5b 48 524 3777
Mgr. Šťastná Lucie vedoucí oddělení komunikace a informací nám. Dr. E. Beneše 1 5b 48 524 3777
Šulcová Simona administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1 5 48 524 3115

Oddělení krizového řízení

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Fialková Eva referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 52 48 524 3149
Ing. Gardoň Jan referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 53 48 524 3153
Popp Lubomír vedoucí oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 54 48 524 3152
Prokop Michal referent oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 52 48 524 3154
Sedmidubský Jaroslav domovník, údržbář a skladník civilní ochrany 1. máje 108/48 53 48 524 3153

Oddělení provozu a správy budov

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bc. Anděl Jaroslav vedoucí oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 9 48 524 3756
Heršálek Petr domovník údržbář nám. Dr. E. Beneše 1 1 724 155 916
Hummelová Ivana referent oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 1a 48 524 3771
Pokorná Monika referent oddělení provozu a správy budov pokladna nám. Dr. E. Beneše 1 1a 48 524 3772
Pokorný Marcel řidič silničních motorových vozidel nám. Dr. E. Beneše 1 1b 602 181 728
Poulová Radka referent oddělení provozu a správy budov správa budov, pronájmy zased. místností nám. Dr. E. Beneše 1 9 48 524 3773
Radošínský Martin řidič silničních motorových vozidel mobil: 602 153 010 nám. Dr. E. Beneše 1 1b 48 524 3106
Richter Jan domovník údržbář nám. Dr. E. Beneše 1 1b 724 293 382
Rousová Hana uklizečka nám. Dr. E. Beneše 1 1
Bc. Vydra Petr specialista oddělení provozu a správy budov nám. Dr. E. Beneše 1 1c 48 524 3762
POPIS ČINNOSTI

Je koordinačním a poradním orgánem sloužícím k řešení problémů, které vyžadují všestranné posouzení. Projednává materiály, které jsou předkládány na jednání zastupitelstva města a rady města. Zajišťuje komplexní administrativní servis pro tajemníka magistrátu a komunikaci vně i uvnitř úřadu. Vydává vnitřní předpisy pro zajištění chodu celého úřadu. Koncepčně pracuje v oblasti struktury magistrátu města, vedoucí k celkovému zefektivnění a zprůhlednění činnosti magistrátu města.

Vede agendu stížností a petic občanů, v návaznosti na ně provádí kontrolní činnost a předkládá je k projednání nadřízeným orgánům. Stížnosti občanů na práci magistrátu řeší přímo kancelář tajemníka, ta eviduje také stížnosti na konkrétní záležitosti vně práce magistrátu, které jsou prezentovány paní primátorce a jejím náměstkům. S každou stížností je tajemník osobně seznámen a následně je určen kompetentní úředník, který k případu shromažďuje podklady. Stížnosti jsou náročnou a různorodou agendou odboru kanceláře tajemníka, jejich důsledné zpracovávání, informování stěžovatelů a provázanost s hodnocením úředníků, pomáhá tak zkvalitnění práce úřadu.

Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností.

Dokumenty odboru

Co dělat když?

Otázka, kterou si jistě položil každý z nás v okamžiku, kdy se dostal do situace vymykající se běžnému standartu. Více informací naleznete v přiloženém dokumentu.
 

Oznámení o konání veřejně přístupné akce

Formulář Oznámení o akci se vztahuje k vyhlášce o veřejném pořádku
 

Aktuality odboru

12.11.2018

Pozvánka na ustavující zasedání Zastupitelstva města Liberec

Pozvánka na ustavující zasedání Zastupitelstva města Liberec, které se koná v úterý 20. listopadu 2018 od 15.00 hodin v zasedací místnosti č. 11 - přízemí budovy radnice.
 
05.10.2018

Dobrovolní hasiči získají nové vybavení za milion korun

Celkem 492 tisíc korun získalo město z Dotačního fondu Libereckého kraje, podprogramu Podpora jednotek požární ochrany obcí Libereckého kraje. Dalších 480 tisíc korun poskytlo statutární město Liberec jako svůj podíl.
 
20.06.2018

Mladí sportovci z SDH Karlinky slavili úspěch

O uplynulém víkendu proběhlo krajské kolo hry Plamen. Obrovského úspěchu dosáhla liberecká závodnice v kategorii jednotlivců – dorostenek, Johanka Novotná, která vybojovala postup na mistrovství ČR.
 
16.04.2018

Informace Státní veterinární správy k aktuálnímu výskytu pseudomoru drůbeže

Státní veterinární správa informovala Magistrát statutárního města Liberec o aktuálním výskytu Newcastelské choroby, neboli pseudomoru drůbeže, ve Zlínském kraji.
 
12.04.2018

Výcvik JPO Růžodol I na práce ve výškách a nad volnou hloubkou

V sobotu 7. 4. 2018 se členové jednotky požární ochrany z Růžodolu I. sešli k provedení dalšího z mnoha plánovaných výcviků. Tentokrát se jednalo o výcvik se zaměřením na práce ve výškách a nad volnou hloubkou.
 
Předchozí
1