Úřední doba magistrátu

Pondělí 8.00 - 17.00
Úterý 8.00 - 16.00
Středa 8.00 - 17.00
Čtvrtek 8.00 - 16.00
Pátek 8.00 - 14.00
Sobota 8.00 - 12.00 viz. upozornění níže


Upozornění 

pro sobotní úřední dobu:

  • Při vyřizování občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů a evidence vozidel jsou v sobotu odbaveni pouze klienti, kteří jsou objednáni přes rezervační systém.
  • V sobotu jsou otevřeny pouze přepážky následujících agend: osobní a cestovní doklady, evidence obyvatel, czechpoint a ověřování, pokladna, správa poplatku za odpad a psy, řidičské průkazy, živnostenské podnikání a registr vozidel v budově URANu.

Úředními dny na oddělení sociálních činností v budově URANu jsou pondělí, středa a pátek.

Každý poslední pátek v měsíci je tzv. sanitární den, kdy jsou všechny objekty magistrátu pro veřejnost uzavřeny.

 

Adresa: nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1

Telefon: 485 243 111

Fax: 485 243 113

E-mail: (pro obecné informace)

El. podatelna: (pro elektronická podání podepsaná el. podpisem)

ID datové schránky: 7c6by6u

Naposledy aktualizováno 23.10.2014 09:21 uživatelem Jana Moravcová