Úřední doba magistrátu

Pondělí 8.00 - 17.00
Úterý 8.00 - 16.00
Středa 8.00 - 17.00
Čtvrtek 8.00 - 16.00
Pátek 8.00 - 14.00
Sobota 8.00 - 12.00

Při vyřizování občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů a evidence vozidel jsou v sobotu odbaveni pouze klienti, kteří jsou objednáni přes rezervační systém.

Úředními dny na oddělení sociálních činností v budově URANu jsou pondělí, středa a pátek. 

V sobotu jsou otevřeny pouze přepážky následujících agend: osobní a cestovní doklady, evidence obyvatel, czechpoint a ověřování, pokladna, správa poplatku za odpad a psy, řidičské průkazy, živnostenské podnikání a registr vozidel v budově URANu.

Každý poslední pátek v měsíci je tzv. sanitární den, kdy jsou všechny objekty magistrátu pro veřejnost uzavřeny.

Z důvodu konání voleb do Evropského parlamentu v pátek 23. května a v sobotu 24. května 2014 bude v tyto dny uzavřeno pracoviště registru vozidel (budova Uran, 1. Máje 108), kde bude umístěna volební místnost.

 

Adresa: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1

Telefon: 485 243 111

Fax: 485 243 113

E-mail: (pro obecné informace)

El. podatelna: (pro elektronická podání podepsaná el. podpisem)

ID datové schránky: 7c6by6u

Naposledy aktualizováno 07.04.2014 11:46 uživatelem Lucie Šťastná