15.10.2020
Jan Král

Před návštěvou magistrátu je nutné se předem telefonicky objednat

Od pondělí 19. října po dobu trvání nouzového stavu bude Magistrát města Liberce vyřizovat klienty pouze po předchozím telefonickém objednání. Objednávání je možné na pondělí a středu od 8.00 do 10.30 a od 14.30 do 17.00 hodin.

Úřední doba je pouze pro předem objednané klienty.

Pondělí 8.00 – 10.30 a 14.30 – 17.00 hodin
Úterý uzavřeno
Středa 8.00 – 10.30 a 14.30 – 17.00 hodin
Čtvrtek uzavřeno
Pátek uzavřeno
Sobota uzavřeno

Před návštěvou úřadu je nutné se předem telefonicky objednat na níže uvedených kontaktech.

UPOZORNĚNÍ - od 12.00 do 13.00 probíhá výměna zaměstnanců a desinfekce prostor, je tedy pravděpodobné, že telefony v tuto dobu nebudou vyřízeny.


Odbor cestovního ruchu, kultury a sportu  485 243 138

  Městské informační centrum  485 243 588

Odbor dopravy  485 243 836

  Registr vozidel  485 243 841

  Řidičské průkazy  485 243 819

Odbor ekologie a veřejného prostoru  485 243 452

Odbor ekonomiky  485 243 236

  Pokladny  485 243 774

  Poplatky psi, popelnice  485 243 226

Kancelář architektury města  485 243 544

Odbor kancelář primátora  485 243 145

Odbor kontroly a interního auditu  485 243 204

Odbor majetkové správy  485 243 292

Odbor právní a veřejných zakázek  485 243 215

Odbor školství a sociálních věcí  485 243 384

  Byty  485 244 981

Odbor stavební úřad  485 243 616

Odbor sociální péče  485 244 935

  Kurátoři  485 244 936

  Sociálně-právní ochrana dětí  485 244 810

  Sociální činnosti  485 244 930

Odbor správní a živnostenský   485 244 841

  Cestovní doklady, občan. průkazy, evid. obyvatel  485 243 713, 485 243 716

  Czechpoint  485 243 741 

  Matrika  485 243 724

  Přestupky  485 244 971 

  Živnostenský úřad  485 244 845

Odbor správy veřejného majetku  485 243 757

Odbor strategického rozvoje a dotací  485 243 192

Odbor územního plánování  485 243 540

Odbor vnitřních věcí  485 243 111

Odbor životního prostředí  485 244 899

Tajemník MML   485 243 172

Ústředna MML  485 243 111

Vzhledem k aktuální situaci zvažte prosím naléhavost vyřízení vašeho požadavku.


Pro obecné dotazy využijte email info@magistrat.liberec.cz

Elektronická podatelna úřadu posta@magistrat.liberec.cz


Stanovení úřední doby magistrátu od 12. října 2020 do 25. října 2020 v souladu s usnesením Vlády České republiky ze dne 8. října 2020 č. 994 o přijetí krizového opatření.

 

Magistrát upřednostňuje písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem.

  • Veškerá podání Magistrátu města Liberec lze činit dálkově, prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, datové schránky nebo elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem. 
  • Písemnosti, u nichž není vyžadováno potvrzení o převzetí, je možné podávat v provizorní podatelně ve vchodu do historické budovy radnice, kde je umístěna schránka, do které mohou žadatelé vhodit dokument. Pokud někdo potřebuje potvrzení, musí dokument doručit buď prostřednictvím elektronické podatelny, datové schránky nebo skrze poskytovatele poštovních služeb. 
  • Telefonický a e-mailový kontakt s Magistrátem města Liberec zůstává zachován (veškeré kontakty jsou uvedeny výše nebo na stránce Kontakty).
  • Online rezervační systém je z důvodu nouzového stavu dočasně uzavřený.

Nastavení cookies