20.06.2015
Jan Král

Soutěž o logo a grafický manuál byla zrušena

Liberečtí radní zrušili soutěž o nové logo a grafický manuál města. Do dvoukolové soutěže se sice sešlo celkem 23 výtvarných návrhů od 10 subjektů (fyzických a právnických osob), hodnotící komise se nakonec rozhodla do druhého kola neposunout k dalšímu rozpracování žádný návrh.

Nabídky se pohybovaly ve výši 114,5 tisíc korun až 242 tisíc korun (včetně DPH), což byla maximální možná cena zakázky. O záměru vypsat novou soutěž by mohli radní rozhodovat ještě v červenci.

„Hodnotitelé sice předvybrali 5 nabídek pro případné druhé kolo, nakonec se ale po diskuzi rozhodli zakázku zrušit. Nemělo žádný smysl se rozhodovat třeba jen většinou jednoho hlasu, na to je logo města příliš zásadní věcí. Chceme teď trochu upravit zadávací podmínky a vypsat soutěž znovu. Pak bychom mohli s novým logem začít pracovat od začátku roku 2016,“ vysvětlil náměstek primátora pro školství, kulturu, sociální věci a cestovní ruch Ivan Langr.

V prvním kole mohly subjekty zaslat až tři nabídky návrhu loga, dále musely předvést titulní stranu a vnitřní dvoustranu imagemateriálu (publikace formátu A4 nebo B5 s velkými fotografiemi), v případě druhého kola by pak musely představit rozpracované logo, návrh jedné strany inzerce s textovým a grafickým obsahem a také plakát pro CLV vitríny.

Veřejnou zakázku na tzv. vizuální identitu pro Liberec vypsalo město 21/4, cílem je získat nové logo a také grafický manuál, které předepíše užití logotypů v jednotlivých situacích, firemní barvy, písma i základní vzhled prezentačních tiskovin, jako jsou různé publikace, plakáty, letáky, mapy či billboardy aj. Pro krajské město by existence vlastního grafického manuálu měla být jedním z hlavních kroků v rozvoji cestovního ruchu a marketingu.

 

Nastavení cookies