22.09.2016
Jan Král

Magistrát zavádí elektronizaci podkladů pro radní a zastupitele

Liberecká radnice od října zavádí elektronizaci podkladů pro jednání rady města a zasedání zastupitelstva. Všechny materiály budou radní i zastupitelé nově dostávat v elektronické podobě v aplikaci Konsiliář.

Záměrem vedení města je využít možností této aplikace a v dohledné době zveřejňovat také materiály po jednání Rady města. Díky systému zpracování podkladů pak mohou být materiály z Rady města i Zastupitelstva města zveřejňovány ve velmi krátké době po jednání.

„Konečně bude na radnici zaveden systém, který zjednoduší, urychlí a sjednotí práci s podklady. Lepší přehlednost ocení jak zpracovatelé, tak i radní a zastupitelé. Aplikace si poradí i s odstraněním osobních údajů a umožní tak zveřejnit materiály i pro veřejnost, což je dalším krokem ke zvýšení transparentnosti radnice,“ řekl primátor Tibor Batthyány.

V průběhu září probíhalo školení zaměstnanců úřadu a všech uživatelů aplikace, ostrý provoz začne v říjnu. Deváté zasedání zastupitelstva města tak už bude probíhat na základě materiálů připravených v aplikaci Konsiliář.

Aplikace Konsiliář umožňuje jednoduchou přípravu a tvorbu podkladů pro rady a zastupitelstva a jejich zveřejnění pro radní a zastupitele na internetových stránkách. V aplikaci mohou uživatelé provádět všechny operace podobně jako např. v MS Word. Konsiliář po skončení jednání označí schválené body jednání a automaticky vygeneruje sestavu usnesení. V programu je také možné vyhledávat ve všech zprávách, které kdy byly systémem zpracovány pomocí fulltextového vyhledávání.

 

Nastavení cookies