Úprava sobotního provozu Magistrátu města Liberec
Počínaje dnem 13. 7. 2013 budou na pracovišti Magistrátu města Liberec, odboru dopravy, oddělení registru vozidel (1. máje č. 108 – budova „Uran“) v sobotu odbavováni pouze klienti objednaní přes internet (www.liberec.cz).
Tímto krokem by se v sobotu mělo podařit vyřídit co nejvíce žádostí občanů s minimální čekací dobou. Každý člověk bude přesně vědět, v kolik hodin přijde na řadu a občané tak nebudou muset sobotní dopoledne trávit na úřadě čekáním ve frontě.
Současně dojde dne 28. 6. 2013 k úpravě vyvolávacího zařízení na tomto pracovišti. Pod jedno tlačítko budou sloučeny všechny úkony prováděné při registraci vozidla. Opatření je prováděno na základě připomínek klientů a povede ke zlepšení jejich orientace při čekání na vyřízení. Sloučení může mít za následek uvolnění možnosti přednostního odbavení i v termínech, které jsou v současné době již obsazeny. Klientů, kteří mají přednostní odbavení již rezervované, se uvedená změna nedotkne. Objednání zůstane v platnosti.
Pozn.: Elektronické objednání na soboty se vztahuje na celé přepážkové pracoviště registru řidičů a vozidel.