16.05.2013
Jan Král

Úprava sobotního provozu Magistrátu města Liberec

S účinností od 1. června 2013 jsou v sobotu při vyřizování řidičských průkazů odbavováni pouze klienti, kteří se objednají přes rezervační systém na webu města. Od 13. července se bude stejná změna týkat i registru vozidel.

Počínaje dnem 13. 7. 2013 budou na pracovišti Magistrátu města Liberec, odboru dopravy, oddělení registru vozidel (1. máje č. 108 – budova „Uran“) v sobotu odbavováni pouze klienti objednaní přes internet (www.liberec.cz).

Tímto krokem by se v sobotu mělo podařit vyřídit co nejvíce žádostí občanů s minimální čekací dobou. Každý člověk bude přesně vědět, v kolik hodin přijde na řadu a občané tak nebudou muset sobotní dopoledne trávit na úřadě čekáním ve frontě.

Současně dojde dne 28. 6. 2013 k úpravě vyvolávacího zařízení na tomto pracovišti. Pod jedno tlačítko budou sloučeny všechny úkony prováděné při registraci vozidla. Opatření je prováděno na základě připomínek klientů a povede ke zlepšení jejich orientace při čekání na vyřízení. Sloučení může mít za následek uvolnění možnosti přednostního odbavení i v termínech, které jsou v současné době již obsazeny. Klientů, kteří mají přednostní odbavení již rezervované, se uvedená změna nedotkne. Objednání zůstane v platnosti.

Pozn.: Elektronické objednání na soboty se vztahuje na celé přepážkové pracoviště registru řidičů a vozidel.

 

ELEKTRONICKÉ OBJEDNÁNÍ ON-LINE

Nastavení cookies