08.02.2013
Jan Král

Úředníci vyřizují stále více žádostí o informace

Zvýšený zájem občanů Liberce o veřejné dění dokládá rok od roku rostoucí počet žádostí o informace, které vyřizují úředníci Magistrátu města Liberec.

Zatímco v roce 2008 odpovídali úředníci na pouze 12 písemných žádostí, v roce 2011 to bylo už 59 žádostí a v loňském roce přijaly odbory magistrátu celkem 72 žádostí. Vyplývá to z výroční zprávy o činnosti Magistrátu města Liberec v oblasti poskytování informací za rok 2012.

Z celkového počtu podaných žádostí jich magistrát vloni vyřídil 65. Ostatní žádosti byly odmítnuty nebo odloženy, protože se například netýkaly působnosti MML. Nejvíce informací občané požadovali po odboru kanceláře tajemníka, odboru ekonomiky a majetku a odboru správy veřejného majetku.

 

Nastavení cookies