Zvýšení kvality vzdělávání ZŠ Kaplického

Projekt: Zvýšení kvality vzdělávání ZŠ Kaplického; CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_067/0005962

 

Program: Evropský fond pro regionální rozvoj / Integrovaný regionální operační program (výzva č. 67 - Infrastruktura pro vzdělávání - integrované projekty IPRÚ)

 

Cíle projektu: Kvalitní základní vzdělávání ve vazbě na budoucí uplatnění na trhu práce v klíčových kompetencích. Rozšíření odborných učeben. Zajištění bezbariérového přístupu.

Maximální celkové náklady 22 000 000 Kč
5% ze státního rozpočtu (z celkových uznatelných výdajů)
85% dotace z EU (z celkových uznatelných výdajů)

Aktuality

23.01.2018

ZŠ Kaplického se pyšní dvěma novými učebnami

Základní škola Kaplického v liberecké části Doubí se v rámci několikaměsíční rekonstrukce dočkala dvou zcela nových a moderně vybavených odborných učeben, částečné úpravy vnitřních dispozic a kompletně bezbariérového přístupu. Díky projektu „Zvýšení kvality vzdělávání ZŠ Kaplického“, spolufinancovanému z Integrovaného regionálního operačního programu (IROP), tak škola zvýšila svou prestiž a nabízí lepší vzdělávací možnosti.
 
03.08.2017

Zahájení rekonstrukce ZŠ Kaplického

Dne 31. 7. 2017 byla předána stavba ZŠ Kaplického firmě BREX spol. s.r.o., které uspěla ve výběrovém řízení jako zhotovitel rekonstrukce objektu.
 
04.05.2017

Město startuje projekt sociálního bydlení, opravu Liebiegova paláce a rozšíření ZŠ Kaplického

Liberečtí radní posunuli o kus dál několik rozběhnutých projektů z Integrovaného plánu rozvoje území Liberec – Jablonec nad Nisou (IPRÚ).
 

O projektu

Aktivity projektu:

  • přestavba ZŠ Kaplického (Doubí, Kaplického 384)
  • nástavba na současný pavilon pro vznik dvou odborných učeben (cizích jazyků, přírodních věd)
  • pořízení schodolezu

Harmonogram projektu:

08/2017 - 12/2017 realizace projektu
07/2017 podání projektové žádosti o podporu IROP

Stav projektu

Kontakty:
Manažer projektu
Ing. Hana Kotanidisová
specialista oddělení přípravy a řízení projektů
e-mail: kotanidisova.hana@magistrat.liberec.cz
tel.: +420 485 243 586