Odbor správní a živnostenský

Mgr. Jitka Štíchová

Foto - portrét
vedoucí odboru správního a živnostenského
Tel.: 48 524 3711
Budova: Frýdlantská 183/4
Č. dveří: 2.11

Odbor správní a živnostenský

Sídlo: Historická radnice, Nový magistrát
Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 711

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Hiršalová Veronika referent odboru správního a živnostenského sekretariát odboru správního a živnostenského, agenda ztráty a nálezy Frýdlantská 183/4 2.10 48 524 4841
Jadrná Lucie referent odboru správního a živnostenského Frýdlantská 183/4 1.10 48 524 4841
Rajkovová Lucie specialista odboru správního a živnostenského volby, referendum, ztráty a nálezy Frýdlantská 183/4 2.09 48 524 4948

Oddělení matriky

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Jadrná Helena matrikářka agenda CzechPOINT, ověřování, rybářské lístky nám. Dr. E. Beneše 1 6a 48 524 3723
Jadrná Ivana vedoucí oddělení matriky vedoucí oddělení matriky nám. Dr. E. Beneše 1 7 48 524 3724
Bc. Kirschová Dagmar matrikářka agenda matriky manželství, registrovaného partnerství nám. Dr. E. Beneše 1 6c 48 524 3723
Bc. Palanová Václava matrikářka agenda matriky úmrtí nám. Dr. E. Beneše 1 6a 48 524 3726
Serbusová Eva matrikářka nám. Dr. E. Beneše 1 8 48 524 3721
Zábranská Vladimíra matrikářka agenda matriky narození nám. Dr. E. Beneše 1 6b 48 524 3725

Oddělení dokladů a evidence obyvatel

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bezděkovská Ludmila referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda cestovních dokladů Frýdlantská 183/4 1.06 48 524 3714
Brázdová Markéta referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda občanských průkazů Frýdlantská 183/4 1.05 48 524 3712
Mgr. Fátor David vedoucí oddělení dokladů a evidence obyvatel vedoucí oddělení dokladů a evidence obyvatel Frýdlantská 183/4 1.04 48 524 3713
Fülová Kamila specialista pro správní řízení agenda evidence obyvatel- rušení trvalých pobytů Frýdlantská 183/4 1.08 48 524 3716
Chottová Anna referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda evidence obyvatel, ohlašovna Frýdlantská 183/4 1.09 48 524 3735
Jadrný Jiří referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda cestovních dokladů Frýdlantská 183/4 1.06 48 524 3718
Klucká Jaroslava referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda evidence obyvatel, ohlašovna Frýdlantská 183/4 1.09 48 524 3732
Kohoutová Martina referent oddělení dokladů a evidence obyvatel evidence obyvatel, agenda občanských průkazů a cestovních dokladů Frýdlantská 183/4 1.09 48 524 3728
Korba Ondřej referent oddělení dokladů a evidence obyvatel Frýdlantská 183/4 1.05 48 524 3730
Bc. Mudrá Krista specialista pro správní řízení Frýdlantská 183/4 1.08 48 524 3715
Neumannová Simona referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda občanských průkazů Frýdlantská 183/4 1.05 48 524 3736
Pustková Šárka referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda občanských průkazů Frýdlantská 183/4 1.05 48 524 3712
Slavíková Iveta referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda CzechPOINT, ověřování, rybářské lístky Frýdlantská 183/4 1.06 48 524 3737
Žáková Jana referent oddělení dokladů a evidence obyvatel agenda občanských průkazů Frýdlantská 183/4 1.05 48 524 3730

Oddělení Czech POINT

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Ešpandrová Marcela referent oddělení Czech Point agenda CzechPOINT, ověřování, rybářské lístky Frýdlantská 183/4 0.02 48 524 3729
Šípková Jana referent oddělení Czech Point agenda CzechPOINT, ověřování, rybářské lístky Frýdlantská 183/4 0.01 48 524 3741
Virágová Věra referent oddělení Czech Point Frýdlantská 183/4 0.03 48 524 3889

Oddělení Živnostenský úřad

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Ing. Bulířová Ivana referent kontroly živností Frýdlantská 183/4 2.15 48 524 4856
Ing. Hernychová Michaela vedoucí oddělení Živnostenský úřad vedoucí oddělení Živnostenský úřad Frýdlantská 183/4 2.14 48 524 4845
Hledíková Jarmila referent kontroly živností agenda kontroly živností Frýdlantská 183/4 2.15 48 524 4854
Charvátová Ivana referent živnostenské správy agenda živnostenské správy, správní řízení Frýdlantská 183/4 2.16 48 524 4844
Martiníková Blanka referent registrace živností agenda registrace a změny živností Frýdlantská 183/4 0.08 48 524 4849
Mlynářová Hana referent kontroly živností agenda kontroly živností Frýdlantská 183/4 2.15 48 524 4858
Molnárová Jarmila referent živnostenské správy agenda živnostenské správy, správní řízení Frýdlantská 183/4 2.16 48 524 4846
Sedláčková Lada referent registrace živností agenda registrace a změny živností Frýdlantská 183/4 0.07 48 524 4855
Škodová Dagmar referent registrace živností agenda registrace a změny živností Frýdlantská 183/4 0.10 48 524 4850
Zuzánková Ilona referent registrace živností agenda registrace a změny živností Frýdlantská 183/4 0.09 48 524 4852

Oddělení přestupků

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bc. Futschiková Andrea referent oddělení přestupků agenda přestupků proti občanskému soužití a proti majetku. Frýdlantská 183/4 2.12 48 524 4975
Mgr. Procházková Pavla referent oddělení přestupků agenda přestupků proti občanskému soužití a proti majetku Frýdlantská 183/4 2.12 48 524 4972
Sachrová Zuzana referent oddělení přestupků agenda přestupků proti občanskému soužití a proti majetku Frýdlantská 183/4 2.13 48 524 3734
Stříž Ondřej referent oddělení přestupků agenda přestupků proti občanskému soužití a proti majetku Frýdlantská 183/4 2.13 48 524 4973
Mgr. Žalud Pavel vedoucí oddělení přestupků vedoucí oddělení přestupků Frýdlantská 183/4 2.12 48 524 4971
POPIS ČINNOSTI

Sekretariát:

Veronika Hiršalová, 2. patro, kancelář č. 210, tel.: 485 244 841

Odbor správní a živnostenský zajišťuje i agendu Ztráty a nálezy

Odbor organizačně zajišťuje přípravu a průběh voleb a místního referenda.

Správní a živnostenský odbor se skládá z 5 oddělení.

 

Oddělení matriky zejména:

  • vede matriku narození, manželství, úmrtí a registrovaného partnerství
  • vystavuje rodné, oddací, úmrtní listy, doklady o registrovaném partnerství, včetně duplikátů 
  • provádí na žádost změnu jména nebo příjmení (ve správním řízení)
  • sepisuje zápisy pro zvláštní matriku Brno (matriční události českých občanů nastalé v cizině)

Oddělení dokladů a evidence obyvatel zejména:

  • přijímá žádosti o vydání nových občanských průkazů a cestovních dokladů
  • vydává vyhotovené doklady
  • zpracovává údaje pro evidenci občanských průkazů a cestovních dokladů
  • poskytuje údaje z evidence občanských průkazů a cestovních dokladů
  • přihlašuje občany k trvalému pobytu
  • vede evidenci obyvatel pro město Liberec s výjimkou městského obvodu Liberec XXX – Vratislavice nad Nisou
  • ruší údaj o místu trvalého pobytu (správní řízení)
  • na žádost občana poskytuje údaje z informačního systému k jeho osobě

Oddělení Czech POINT zejména:

  • ověřuje shodu opisu nebo kopie s předloženou listinou a pravost podpisu na listině
  • přijímá žádosti o ověřené výpisy z centrálních registrů - Czech POINT
  • vydává rybářské lístky
  • zprostředkovává přístup do datové schránky a provádí autorizovanou konverzi dokumentů

Oddělení Živnostenský úřad zejména:

  • zastává funkci centrálních registračních míst
  • přijímá žádosti o vystavení nebo změny živnostenských oprávnění pro podnikající fyzické a právnické osoby
  • je provozovatelem živnostenského rejstříku a vydává z něj výpisy
  • přijímá přihlášky k registraci pro správce daně, pro správu sociálního zabezpečení, pro správu zdravotních pojišťoven a pro úřad práce přijímá oznámení o vzniku volných pracovních míst nebo jejich obsazení od osob podnikajících na základě živnostenského oprávnění
  • přijímá a vydává oprávnění pro zemědělské podnikatele
  • vykonává funkci jednotného kontaktního místa a systému IMI

Oddělení přestupků zejména:

  • vede přestupkové řízení zejména na úseku občanského soužití, majetku a veřejného pořádku
  • řeší stížnosti občanů na tomto úseku
  • vede řízení o ochraně posledního pokojného stavu

Dokumenty odboru

Aktuality odboru

25.04.2016

Dovolená s dětmi - doklady

Dovolená s dětmi - doklady
 
08.12.2015

Zajímavé novinky na úseku dokladů a evidence obyvatel platné od 01. 01. 2016

Přehled nejdůležitějších změn zákona o občanských průkazech, cestovních dokladech a evidenci obyvatel - platné od 01. 01. 2016
 
24.09.2015

Důležité upozornění - občanské průkazy, pasy - odstávka

V závěru roku 2015 nebude funkční informační systém občanských průkazů a cestovních dokladů.
 
02.09.2015

Nekončí platnost Vašeho občanského průkazu?

Zkontrolujte si platnost Vašeho občanského průkazu.
 
13.05.2015

Zvýšený počet žadatelů o doklady

Z důvodu blížící se letní turistické sezóny a v souvislosti se změnou legislativy došlo na oddělení dokladů a evidence obyvatel k nárůstu počtu klientů.
 
Předchozí
1